Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: ERGO Hestia
Treść opinii: Jakiś czas temu zostałam przez portal Jakość Obsługi poproszona o wyrażenie swojej opinii na temat firm ubezpieczeniowych. Chciałam się podzielić w takim razie moim doświadczeniami z Towarzystwem Ubezpieczeniowym Hestia. W zeszłym roku mieliśmy w Hestii ubezpieczony samochód. Samo wykupienie OC wspominam bardzo dobrze. Przedstawicielka tłumaczyła wszystko bardzo dokładnie, zaprezentowała nam ofertę firmy, porównała różne warianty z dodatkowymi ubezpieczeniami, pomagała jak najbardziej zoptymalizować dla nas ofertę. Ubezpieczyliśmy wówczas i samochód i mieszkanie. Nieszczęśliwie dla nas, niedługo potem mieliśmy szkodę z naszej winy. Byliśmy zdziwieni, że nie dostaliśmy żadnej korespondencji w tej sprawie z firmy, nawet zawiadomienia, że szkoda została wypłacona. Kiedy zbliżał się koniec naszego ubezpieczenia poszliśmy do punktu, w którym podpisywaliśmy ubezpieczenie zapytać, jak wygląda kalkulacja. Pracująca tam pani naliczyła nam bardzo wysoką kwotę, o wiele większą niż się spodziewaliśmy. Powiedzieliśmy, że musimy się jeszcze zastanowić i postanowiliśmy sprawdzić, ile zapłacimy w innych firmach. Chcieliśmy również dowiedzieć się, dlaczego nie otrzymaliśmy żadnego pisma odnośnie zrobionej przez nas szkody. Firma twierdziła, że powiadomienie zostało wysłane. W końcu wyjaśniło się, że owszem, zostało wysłane, ale na adres, pod którym mój mąż mieszkał 8 lat temu ! Najdziwniejsze, że adres ten nigdy nie był podawany w Hestii, i nikt nie umiał wyjaśnić, dlaczego tak się stało. Kpina. Kilka dni po naszej wizycie zadzwoniła inna pani, przepraszając, za poprzednie spotkanie i tłumacząc, że nastąpiła pomyłka, koszt naszego ubezpieczenia wyniesie ponad 1000 złotych mniej, niż nam pierwotnie wyliczono. Ogólnie uważam, że firma mało profesjonalna.