Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: Empik School
Treść opinii: Kiedyś dostałam pocztą internetową reklamę szkoły językowej Empik School. Ponieważ zastanawiałam się nad zapisaniem się na jakiś zaawansowany kurs języka angielskiego kliknęłam na reklamę, wypełniłam jakąś krótką ankietę. Spodziewałam się otrzymać informacje na temat szkoły, zamiast tego dowiedziałam się, że skontaktuje się ze mną konsultant. Faktycznie po kilku dniach zadzwoniła pani. Przedstawiła się i zaproponowała mi obejrzenie szkoły. Rozmowa z panią była bardzo miła, więc zgodziłam się. Zostałam umówiona na określony dzień i konkretną godzinę do szkoły. Miałam tam spotkać się z konsultantem, który miał pokazać mi szkołę. Niestety nie mogłam iść tam w tym dniu, a nie zostawiono mi żadnego kontaktu do szkoły a pani dzwoniła z numeru zastrzeżonego. Kilka dni później ktoś zadzwonił do mnie znowu. Przeprosiłam, że nie byłam na spotkaniu. Próbowano umówić mnie ponownie na spotkanie. Wyjaśniłam, że do szkoły mam kawałek i nie jest mi w tym momencie na rękę umawiać się na spotkanie na konkretną godzinę. Osoba odniosła się ze zrozumieniem. Obiecano mi, że ktoś skontaktuje się ze mną ponownie. Zadzwonił ktoś do mnie znowu po kilku dniach. Zaczęło to już robić się nudne i namolne. Odmówiłam, powiedziałam, że nie mam na razie zamiaru uczyć. Takie telefony powtórzyły się jeszcze kilkakrotnie. W końcu powiedziałam osobie z którą rozmawiałam, że żałuję, że w ogóle wypełniłam ankietę i nie chcę, żeby jeszcze kiedykolwiek do mnie dzwonili. Następny telefon dostałam w sobotę rano, kilka dni później. Tym razem rozmawiałam z mężczyzną. Pan był bardzo namolny. Najpierw usiłował namówić mnie koniecznie na spotkanie. Powiedziałam mu w końcu, że nie mam na to w ogóle czasu. Wówczas dowiedziałam się, że mogę też uczyć się przez internet. Powiedziałam, że też na to nie mam czasu. Wówczas konsultant z dużą agresją w głosie zapytał „To jak pani sobie w ogóle wyobraża nauczenie się języka?”. Odpowiedziałam mu, że to moja a nie jego sprawa i nie życzę sobie więcej telefonów z ich firmy. Poskutkowało, przestano mnie nękać telefonami.