Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: InPost
Treść opinii: Dwa lata temu, podczas strajku Poczty Polskiej skorzystałam z usług In Postu. Niestety byłam bardzo niezadowolona. Przesyłki docierały do odbiorców z dużym opóźnieniem, nie wszystkie dotarły, na infolinii firmy nic nie można było się dowiedzieć, reklamacji nie raczyli w ogóle rozpatrzeć. Obiecałam sobie stanowczo nie denerwować się, zapomnieć i nie korzystać z tej firmy. Okazało się jednak, że firma o sobie przypomniała. Rodzice i teściowie zaczęli otrzymywać za ich pośrednictwem rachunki z Ery. Trochę się obawiałam, bo kilka lat temu słyszałam narzekania, że potrafią przysyłać dość długo po terminie zapłaty, a na przykład mój tata w dalszym ciągu płaci rachunki w sposób konwencjonalny. Ku mojej uldze, rachunki przychodzą terminowo. Kupowałam przez internet książkę, nawet nie wiedziałam, że sprzedawca wysyła ją In Postem. Bardzo się ucieszyłam, kiedy książka przyszła w ciągu dwóch dni. Widzę, że być może będę mogła jednak zrewidować moją opinię o tej firmie. Widzę również, że na wielu stacjach benzynowych pojawiają się paczkomaty – automaty, w których można odebrać paczkę o dowolnej porze. Próbowałam skorzystać z tej usługi, niestety nie trafiłam z robieniem zakupów na sklep, który by ją oferował, lub jest ona w nich bardzo droga (cena taka sama jak paczki pocztowej, a po poczcie jednak wiem czego się spodziewać, więc ją wybieram). Ogólnie uważam, że firma staje się poprawić jakość usług i podnieść poziom zaufania klientów.