Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: Justus
Treść opinii: Chcieliśmy kupić w jednym ze sklepów Galerii Krakowskiej buty. Ponieważ wracaliśmy z uczelni, podjechaliśmy tam samochodem po drodze. Na parkingu było bardzo dużo samochodów, praktycznie ciężko było znaleźć miejsce do zaparkowania. Kiedy już opuszczaliśmy Galerię, uregulowaliśmy opłatę za parking i poszliśmy do samochodu, okazało się, że jest bardzo dużo samochodów również wyjeżdżających i do wyjazdu ustawiła się kolejka. Po dwudziestu (!) minutach czekania w tej kolejce zaczęliśmy się zastanawiać, czy nie minęła już kolejna godzina i czy nie będzie trzeba dopłacić. Ale nie mieliśmy nawet za bardzo możliwości wymanewrowania, więc uznaliśmy, że czekamy do wyjazdu dalej. Ku naszemu zdziwieniu bramki do wyjazdu były otwarte, przy obu stali pracownicy Justusa i po prostu odbierali tylko bilety. Byłam miło zaskoczona, że pracownicy firmy zareagowali w taki sposób na nietypową sytuację i zrobili coś, co faktycznie ułatwiło życie klientom, a nie zasłonili się sztywno regulaminem, lub udawali, że nie ma problemu.