Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: W dniu dzisiejszym zadzwoniła do mnie konsultantka z sieci Era z propozycją przedłużenia umowy, gdyż jak mi przypomniała za dwa miesiące kończy mi się abonament. Po otrzymaniu tej informacji, zapytałem się na jaką ofertę mogę liczyć. Konsultantka zapytała się, czy ma być przedstawiona oferta z nowym telefonem, czy też bez. Zdecydowałem się na ofertę z telefonem. Po przedstawieniu oferty okazało się, że nowa propozycja jest gorsza niż ta, którą mam w chwili obecnej. Nawet zaproponowane telefony nie są zbyt ciekawe, ponadto musiałbym dopłacić do zaproponowanych telefonów po ok. 100,00 zł. Poinformowałem konsultankę, że mam zarejestrowanych na siebie 3 telefony i oczekuję lepszej oferty, niż oferta przedstawiona w chwili obecnej. Po krótkiej chwili otrzymałęm informację, że skontakują się ze mną jeszcze raz i przedstawią mi nową propozycję.