Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: TAURON
Treść opinii: W dniu wczorajszym chciałam podać telefonicznie stan licznika prądu. Zadzwoniłam pod numer podany na zawiadomieniu. Do wydziału pobrań (jak informował mnie nagrany tekst powitania) zaczęłam dzwonić około godziny 10.00. Pomimo wielokrotnych prób nie udało mi się dodzwonić pod wskazany numer telefonu, ponieważ nikt go nie odbierał. W ciągu trzech godzin 2 czy 3 razy numer był zajęty. W końcu - po 3 godzinach - dodzwoniłam się, ale pod inny numer, do wydziału, który zajmuje się wystawianiem faktur. Rozmowa z uprzejmą panią i podanie stanu licznika zajęła mi jakieś 3 minuty. Szkoda tylko, że najpierw przez ponad 3 godziny próbowałam dodzwonić się do wydziału, który powinien przyjmować te zgłoszenia, zwłaszcza, że numer telefonu jest zostawiany klientom na zawiadomieniu. Na szczęście jeszcze są inne wydziały, w których pracownicy odbierają telefony i są nastawieni pozytywnie w stosunku do Klientów.