Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Wprawdzie jestem klientką innego banku, postanowiłam założyć lokatę właśnie w PKO SA. Nie spodziewałam się jednak, że napotkam na tyle problemów. Kiedy weszłam do banku nie było nikogo z klientów. Miałam więc szczęście bo nie musiałam stać w kolejce. Wyjaśniłam pani w okienku w jakim celu przyszłam. Pracownica banku zadziwiła mnie swoją odpowiedzią. Powiedziała,że nie opłaca mi się zakładać lokaty, skoro nie mam konta w tym banku. Odesłała mnie do mojego banku. Sądziłam, że pracownikom banku zależy na pozyskiwaniu nowych klientów, ale widocznie się myliłam. Doradca bankowy nie udzielił mi żadnych informacji na temat dostępnych opcji. Orientowałam się drogą internetową, że lokata Dobry Zysk w tym banku jest korzystna, dlatego chciałam z niej skorzystać. Kiedy zostałam zignorowana, nie nalegałam i wyszłam z banku.