Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl

Treść opinii: Moja przygoda z audytami i obserwacjami rozpoczęła się niedawno. Ale przyznam szerze, że to zajęcie mnie wciągnęło. Pracuje w dziale handlu, dlatego czytając obserwacje innych oraz dodając swoje uczę się jak powinnam postępować z klientami. Dzięki Jakości Obsługi wiem na co powinnam zwracać uwagę w życiu codziennym. Jako konsument poznaje swoje prawa i standardy prawidłowych zachować, których powinnam doświadczać dokonując zakupów. Portal według mnie działa bez zastrzeżeń. Ma jasno określony regulamin. Ciekawym pomysłem na zwiększenie aktywności uczestników jest trwający właśnie konkurs. Jedynym moim zastrzeżeniem jest to, że oceny obserwacji nie są widoczne w Jakości Obsługi, tylko w Vision SecretClient. Może to jest niedopatrzenie z mojej strony, ale w Jakości Obsługi nie znalazłam zakładki z tymi ocenami.