Opinia użytkownika: Paweł_1024
Dotycząca firmy: ProLine
Treść opinii: W zeszłym roku kupowałem procesor do komputera w sklepie ProLine we Wrocławiu przy ulicy Biskupiej. Był to zakup dla dziewczyny i do troszkę starszego komputera (co najmniej 4 lata miał za sobą). Po wejściu do sklepu przywitała mnie mała kolejka. Po odstaniu kilkunastu minut w końcu nadeszła moja kolej. W między czasie zobaczyłem, że podłogi jak na zimę oraz natłok ludzi są czyste. Prawdopodobnie myją je co chwile by utrzymać porządek na sklepie. Powiedziałem panu który stał za ladą o co chodzi, podałem mu typ płyty głównej oraz socket procesora. Pan wybrał optymalny procesor dla tego sprzętu i powiedział, że na pewno będzie działać. Zapłaciłem i podziękowałem. Po zamontowaniu tego procesora już na płycie okazało się, że bardzo się nagrzewa. Nie miałem pojęcia co się dzieje. Na forach znalazłem informacje, że powinna pomóc aktualizacja biosu, tak też zrobiłem, ale i to nie pomogło. Wróciłem do sklepu i wytłumaczyłem panu w czym rzecz. Przy okazji wziąłem ze sobą ten procesor. Pan bez słowa zrobił zwrot sprzętu jako niedziałający i oddał mi pieniądze. Trochę to dziwne. Nie zależy im na sprzedaniu dobrego towaru ? Przeprosił za fakt jaki doznałem dodał na koniec, że akurat tę serię ludzie często zwracają z tego powodu. I już wszystko było jasne. Poszedłem do innego sklepu i kupiłem zupełnie inny procesor od oferowanego w sklepie ProLine. Mimo to obsługa zasługuje na polecenie, nie wszyscy tak słowa oddają pieniądze, nieraz trzeba czekać tygodnie za reklamacje. Szkoda, że zakup nie wyszedł akurat w tym sklepie.