Opinia użytkownika: Paweł_1024
Dotycząca firmy: Sony
Treść opinii: Obserwacja będzie krótka ze względu, że więcej po prostu nie da się napisać i tyczy się firmy SONY, a pośrednio Media Markt. W zeszłym roku, mojej wtedy narzeczonej zepsuł się odtwarzacz MP3 właśnie firmy SONY. Jak pech chciał kilka wcześniej upłynął okres dwuletniej gwarancji. Jednak spróbowaliśmy ją zareklamować. Pojechaliśmy tak gdzie ją kupiliśmy czyli do Media Marktu i złożyliśmy w odpowiednim dziale reklamację. Pan nam powiedział, że można spróbować wysłać ją do SONY, ale raczej nic z tego nie będzie. Po około miesiącu wróciliśmy do tego sklepu gdyż dziewczyna dostała telefon, że ma się zgłosić. Przez telefon nie powiedział jej nikt jaka jest decyzja w tej sprawie. Jakie było nasze wielkie zdziwienie, że SONY zasądziło zwrot gotówki (powtórzę raz jeszcze, okres gwarancji minął). Byliśmy po prostu w szoku. Nigdy w życiu nie spodziewaliśmy się takiego obrotu sprawy. Mimo, że teraz ten sam odtwarzacz kosztuje jakieś trzy razy mniej to zwrócono jej całą kwotę. Miło z ich strony, że troszczą się o swoich klientów. Po tym jak zwrócono jej gotówkę poszła do sklepu i kupiła sobie nowy odtwarzacz MP3, znacznie lepszy od tego co posiadała do tej pory. Zgadnijcie jaką firmę wybrała ?