Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: Świat Książki
Treść opinii: Dostałam dzisiaj e-mail ze Świata Książki, zachęcający do zostania członkiem klubu Świat Książki. E-mail sprawia wrażenie spersonalizowanego. Niestety jest moim zdaniem nieciekawy, nieprzemyślany i nie specjalnie zachęca do skorzystania z oferty. Przede wszystkim autorka e-maila zatytułuje mnie w nim per „pan”. Niestety mój adres e-mailowy akurat bardzo dokładnie wskazuje, że jestem kobietą. Rozumiem, że takie e-maile pewnie są wysyłane hurtowo do jakiejś tam bazy danych adresów, ale wtedy powinno się inaczej opracować tytuł i tekst. Podobnie tytuł „Mam do Pana pytanie” akurat nie wygląda na specjalnie intrygujący i zachęcający do czytania treści. Ogólnie zresztą cały teks robi bardzo słabe wrażenie, nie przedstawia tak naprawdę o co chodzi. Nazwa firmy jest mało widoczna i mało eksponowana. Oferta bardzo nieśmiała, jakby przepraszająca, że się coś oferuje. Wygląda na napisaną przez kompletnego amatora w dziedzinie marketingu. Szkoda, bo jeżeli firma przeprowadza akcję promocyjną, to akcja raczej nie powinna zniechęcać klientów do firmy.