Opinia użytkownika: Agnieszka_1843
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Przy zakupie plasikowego stołu do ogrodu był problem z obsługą. Wszystkie stoły plastikowe byłu ułożone jeden na drugim wszystkimi kolorami razem. Pragnęłam kupić stół zielony, który był prawie na samym dnie. Niestety ani sama ani z nikim innym nie mogłabym tego stołu wyciągnąć. Gdybym sama próbowała go wyciągnąć niestety groziło to zawaleniem i przewróceniem innych produktów, za które nie miałam ochoty odpowiadać. Poszłam więc do obsługi a pani po pierwsze skłamała, że w ogóle nie ma kierownika. Za jakiś czas podeszłam znowu i okazało się, że kierownik znałazł w postaci kobiety. Ja nie mam pretensji do tych kobiet, bo sama jestem kobietą i dźwiganie tych stołów było naprawdę dla nich niemożliwe. Mam żal tylko do nich, zę nie zachowały się odpowiednio. Bo mogły chociać wysłuchać, zanotować uwagi, aby na przyszły raz np. inaczej poukładać te stoły. A one nic. Żadnych pozytywnych reakcji. Skończyło się na tym, że sklep na mnie nie zarobił i pojechałam do OBI, gdzie profesjonalnie obsłużył mnie młody chłopak do tego półinwalida.