Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Avans.pl
Treść opinii: Przechodząc obok sklepu zaszedłem do niego aby obejrzeć ofertę telewizorów LCD. Sklep powierzchniowo jest niezbyt duży, w związku z powyższym i wybór jest także niezbyt duży. Po wejściu do środka udałem się do miejsca, gdzie znajdowały się telewizory. Po krótkiej chwili podszedł do mnie pracownik i zaoferował pomoc. Chętnie z tego skorzystałem i poprosiłem o pomoc w wyborze telewizora. Pracownik zapytał się w jakiej odległości ma być umiejscowiony telewizor a także jaką kwotę chcę przeznaczyć. Po otrzymaniu informacji i po krótkim zastanowieniu się, pracownik zaproponował telewizor marki Sony Bravia, po czym pokazał mi proponowany model. Podczas omawiania funkcji, pracownik zaprezentował działanie telewizora. Ponadto bez żadnego problemu odpowiedział na wszystkie moje pytania. Podejście pracownika do klienta jest na wysokim, poziomie. Widać, że posiada wiedzę, którą chce przekazać klientowi. Takie podejście wpływa na opinię wystawionę prze klienta.