Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Kaja
Treść opinii: Jak wspomniałem we wcześniejszej obserwacji, zaplanowałem razem z małżonką zakup nowego żyrandola. Już z daleka można dojrzeć sklep, który specjalizuje się w oświetleniu. Po wjechaniu na parking można od razu zauważyć porządek co może oznaczać, że wewnątrz sklepu może być podobnie. Po wejściu do środka można dostać oczopląsu. Można śmiało stwierdzić, że oferta sklepu składa się z ponad 1000 pozycji. Bardzo trudno jest wszystko obejrzeć. Po kilku minutach podszedł do nas pracownik i zaoferował pomoc. Po poinformowaniu czego szukamy, pracownik zaprosił nas do miejsca, gdzie jak się okazało znajdowały się produkty, które powinny być zgodne z naszym wyborem. Po obejrzeniu kilkunastu produktów wybraliśmy jeden. Pracownik podał nam go, abyśmy mogli go spokojnie obejrzeć. Po potwierdzeniu, że właśnie ten nam się podoba zostaliśmy zaproszeni do kasy. Transakcja płatności trwała bardzo krótko. Na koniec zostaliśmy pożegnani i zaproszeni ponownie.