Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: Udałem się z małżonką do sklepu aby kupić zaplanowany wcześniej żyrandol. Po dojściu do działu z oświetleniem, można było zauważyć spory wybór. Podczas oglądania spodobał się nam jeden i postanowiliśmy poprosić pracownika aby go zdjął, gdyż był zawieszony. Po krótkiej chwili poszukiwań, udało się nam go znaleść. Po usłyszeniu prośby, pracownik zdjął go nam i poinformował, iż w razie potrzeby będzie się znajdował w następnej alejce. Oglądając dokładniej wybrany żyrandol, okazało się, że jest on uszkodzony. Po poinformowaniu o tym fakcie pracownika stwiredził, że nie ma innego egzemplarza i więcej nie będzie. Po podziękowaniu postanowiliśmy pojechac w inne miejsce. Odchodząc w stronę wyjścia zauważyłem, że uszkodzony żyrandol jest ponownie wieszany na miejsce, gdzie był wcześniej.