Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Około 3 miesięcy temu interesowałem się przekazami poprzez firmę Western Union. Było to przed założeniem konta osobistego walutowego. Widząc naklejkę na drzwiach Banku Millenium zaszedłem do niego, aby dowiedzieć się zasad, jakie obowiązuję przy przelewach za pośrednictwem firmy Western Union. Po odczekaniu w kolejce podszedłem do konsultanta, aby dowiedzieć się czegoś więcej. Po poinformowaniu go o potrzebie dostałem informację, że bank nie świadczy usług za pośrednictwem Western Union. Strasznie się zdziwiłem i zapytałem się dlaczego jest naklejka na drzwiach, skoro nie świdczą usług. Pracownik odpowiedział, że nie wie i być może taką usługę świadczy inny oddział Banku Millenium, ale on nie wie jaki. To już była przesada. Zniesmaczony wyszedłem z banku i poszedłem do innego - do konkurencji.