Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: LOT
Treść opinii: Właśnie chciałam pochwalić system rezerwacyjny LOT-u na stronie www.lot.com a tu niespodzianka. Wchodzę na tę stronę a tutaj informacja, że w związku z prowadzonymi pracami rozwojowymi nad serwisem nastąpiła przerwa w działaniu systemu rezerwacyjnego. Za utrudnienia oczywiście LOT przeprasza.Ciekawe, jak długo przerwa będzie trwała. Jutro sprawdzę! Szkoda, bo chciałam przejrzeć dostępność i ceny lotów a wcześniej zawsze byłam zadowolona z tego serwisu. Wystarczyło wprowadzić miejsce, do którego się chciało lecieć, przewidywaną datę wylotu i powrotu i otrzymywało się pełen obraz możliwości i cen. Bardzo cenne informacje, na podstawie których można zaplanować wyjazd. Może po usprawnieniach będzie jeszcze lepiej, ale póki co, niczego sprawdzić się nie da.