Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Castorama
Treść opinii: Zacznę od tego, że trudno było znaleźć wolne miejsce na parkingu przed sklepem. W tz. wiatrołapie stoją automaty do kawy, a koło nich rozlana kawa i podeptany kubeczek, nikogo to nie interesowało, spostrzeżenie moje przekazałam ochronie, która stał tuż obok i widziała wszystko, pan zadzwonił po sprzątacza, ale to nic idę dalej, mijam bramki i widzę dwóch pracowników w swoich roboczych mundurkach, którzy przeszywają mnie wzrokiem i coś do siebie mówią przy czym ten jeden gwizdnął sobie, poczułam się jakbym była „niezłą laską do wzięcia”, a nie klientem, który przyszedł po towar i po poradę, zaczęłam samodzielnie szukać działu z halogenkami, znalazłam, nie było to takie trudne, gdyż sklep ma ładnie opisane regały, sklep ogólnie jest czysty i dobrze oświetlony, trochę za głośno gra muzyka, a komunikaty strasznie głośno są ogłaszane, stanęłam przed regalem z halogenkami i tu pojawił się problem, bo towar, o który mi chodziło było więcej rodzai, wyruszyłam na poszukiwanie pracownika, znalazłam kilku, ale każdy był z innego działu i nie mógł mi pomóc, pani Justyna powiedziała, że zaraz zadzwoni po pracownika i też to uczyniła przy mnie, „miły” pan – ten który gwizdał, przyszedł po paru minutach i jakie było jego zdziwienie kiedy to mnie zobaczył – tę klientkę, którą przed chwilą dość przeszywającym wzrokiem witał przy wejściu do sklepu – zmieszał się, z całych sił próbował nadrabiać swoją uprzejmością, swoje wcześniejsze zachowanie, niestety pan okazał się osobą niekompetentną na swoim stanowisku pracy, bo nie wiedział o co mi chodzi mimo, że podałam parametry halogena, które spisałam z uszkodzonego. Poszedł po kolegę, który też za bardzo nie wiedział, w którym kierunku ma szukać, więc podziękowałam panom za nieocenioną pomoc i udałam się do biura obsługi klienta, aby złożyć na panów skargę, miła pani przepraszała i przepraszała za zachowanie swoich kolegów, a następnie zawołała innego – 3 już pana, który okazał się być tym człowiekiem, na tym stanowisku, znalazł mój halogenek, doradził jak mam go zainstalować w domu, na co muszę zwrócić uwagę, a na koniec dostałam rabat w ramach kompensaty.