Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Zadzwoniłem na infolinię Telekomunikacji Polskiej aby się podpytać, czy istnieje możliwość podłączenia u mnie w domu telewizji HD. Po dodzwonieniu się i po wybraniu tematu rozmowy - na początku jest automatyczna sekretarka, gdzie trzeba wybrać temat rozmowy - połączyłem się z konsultantem. Po przedstawieniu się konsultanta i po zapytaniu w czym mi może pomóc zapytałem się o możliwość podłączenia telewizji HD. Uzyskałem informację, że konsultant nie ma takiej możliwości aby odpowiedzieć na pytanie, gdyż najpierw muszą przyjść montażyści do domu i sprawdzić możliwości techniczne. W związku z powyższym poprosiłem o kilka podstawowych informacji na temat oferty. Otrzymałem informacje dotyczące ilości programów oraz informacje o kosztach. Po uzyskaniu tych informacji podziękowałem za rozmowę i się rozłączyłem. Konsultant także podziękował i się pożegnał. Ton rozmowy z konultantem był bardzo miły. Brak odczucia zniecierpliwienia ze strony konsultanta, jednakże na początku rozmowy konsultant nie przedstawił nazwy firmy a na końcu rozmowy nie zaprosił ponownie, gdybym miał jeszcze jakieś pytania.