Opinia użytkownika: Iskierka_1
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Mam konto w tym banku ale samą placówkę omijam szerokim łukiem. Chodzę tylko i wyłącznie wtedy jak muszę coś załatwić bezpośrednio. Po pierwsze do budynku nie ma żadnego wjazdu dla osób niepełnosprawnych. Schody są zarówno przed budynkiem ja i w samum budynku. Łącznie koło 30-35. Dla mnie ma to znaczenie bo ostatnio wszędzie bywam z półrocznym maluchem i musze z nim wjeżdżać do środka. Bank mi to uniemożliwia. Jaka by godzina nie była w banku zawsze, ale to zawsze jest kolejka. A po podejściu do okienka po wpłaceniu pieniędzy, zawsze słyszę ten sam tekst: pani Mariolu, a nie zechciałaby pani trochę zaoszczędzić pieniędzy, bo my tu właśnie mamy taką fajną lokatę..... i nie ważne czy wpłacam 100 zł czy też 1000 zł. A wystarczy przecież zobaczyć na koncie, że konto jest techniczne tylko do spłaty kredytu i tam żadnych nadwyżek finansowych nie ma i nie ma co inwestować. Ale nie, ja zawsze muszę się tłumaczyć, że nie chcę i przekonywać panią iż na 100 % jestem pewna swojej decyzji. Z tego powodu już nie chodzę do tego banku wpłacać pieniądze. Chodzę do partnera banku Pekao bo tam nikt mi nie zadaje 100 pytań, tylko przyjmuje pieniądze, z uśmiechem wydaje potwierdzenie i żegna zapraszając ponownie. I zajmuje mi to 5 minut a nie 15 jak w Pekao na Mickiewicza.