Opinia użytkownika: Iskierka_1
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: No i zaczęło się. Era razem z Polbankiem wprowadziła na rynek nową kartę do płacenia paypass. Z tego powodu na telefon męża co róż ktoś dzwoni z propozycją zamówienia tej kart. Mąż ma telefon w Erze wiec wszystko zrozumiałe. Najlepsze w tym wszystkim jest to, że jak jedna osoba zadzwoni i powie się jej: nie dziękuję, to następnego dnia zadzwoni inna osoba w tej samej sprawie. Wczorajszy dzień był w tym względzie wyjątkowy. Dostał dwa telefony w tej sprawie w odstępie jakiś dwóch godzin. W końcu zapytał się czy ktoś tam panuje nad tym wszystkim bo już kolejny raz ktoś dzwoni do niego w sprawie karty i zaczyna go to denerwować. Pani tylko odpowiedziała, że wykonuje swoje obowiązki i ją też ktoś rozlicza z rzeczy, które ma do zrobienia. Może w końcu ktoś y pomyślał, ze 10 krotne dzwonienie w tej samej sprawie, nawet przez różnych operatorów nie przyniesie oczekiwanego efektu, a klientów doprowadza do furii.