Opinia użytkownika: Iskierka_1
Dotycząca firmy: Optyk Visus
Treść opinii: Noszę okulary. Nadszedł czas by zmienić szkła, no i oprawki też się już znudziły. Poszłam więc do okulisty by sprawdzić czy szkła musze zmienić na mocniejsze czy tez nie. Przy okuliście był optyk więc od razu zamówiłam nowe okulary. Wybrałam fajne czerwone oprawki oraz szkła z fotochromem czarnym i antyrefleksem. Niecały tydzień później okulary były gotowe. Mniej więcej po miesiącu zauważyłam, że szkiełko uszczerbiło się w miejscu połączenia z oprawką poprzez żyłkę. Zaniosłam okulary do naprawy. Minął tydzień i okulary były gotowe. Odebrał je mąż nie zaglądając do koperty. Po wyjęciu od razu zauważyłam, że szkła są różne. Następnego dnia poszłam do optyka i powiedziałam, ze się nie zgadzam na taką naprawę bo dostałam dwa różne szkła. Pani odpowiedziała mi, że to niemożliwe. Wmawiała, że się nierówno naświetliły słońcem i stąd taka różnica, ale później się wyrówna. Powiedziałam, ze się nie zgadzam na żadne wyrównanie. W pomieszczeniu widać, że szkła są różne. Pani zatem wzięła latarkę i zaczęła szkła naświetlać. Okazało się, ze miałam rację. Jeden fotochrom był brązowy a jeden czarny. Pani zaczęła mnie przepraszać i przyjęła reklamację reklamacji. Musiałam czekać kolejny tydzień na dobre już szkła.