Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Hotel Gołębiewski
Treść opinii: Spotkaliśmy się ze znajomymi na basenia, aby troszkę popływać i odpocząć w saunie. Po opłaceniu wejście na 90 minut udaliśmy się do przebieralni, gdzie klient otrzymuje ręcznik. Oprócz tego klient otrzymuje opaskę na rękę, dzięki której wiadomo dla hotelu, ile czasu klient przebywał w kompleksie basenowym. Po wejściu na kompleks basenowy można było zauważyć kilku klientów a także ratownika. Przebywając na terenie kompleku w okolicach basenów, nie zauważyłem żadnych nieczystości, gdyż ratownik co jakiś czas obchodził kompleks i sprawdzał, czy wszystko jest w porządku. Ratownik także zachodził do saun aby sprawdzić, czy nic się nie dzieje złego z klientami. W saunach także panował należyty porządek. Widać było, że obsługa dba o czystość i aby klient był zadowolony. Wychodząc z kompleksu przy zdawaniu ręczników, obsługa dziękuje za pobyt i zaprasza ponownie. Zobaczymy, pewnie jeszcze raz przyjdziemy, Ja nie mówię nie.