Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Vobis
Treść opinii: Myśląc o zmianie komputera zaszedłem do salonu Vobis, aby obejrzeć ofertę. Sklep umiejscowiony jest w ciągu, gdzie są także inne sklepy z komputerami. Po wejściu do środka, można było zauważyć ekspozycję z włączonych komputerów a także ekspozycję urządzeń pereferyjnych. Po około 3 minutach od momentu rozpoczęcia oglądania oferty, podszedł do mnie pracownik i zaoferował pomoc. Pracownik ubrany był w koszulę wyjściową oraz spodnie wyjściowe i pantofle. Poinformowałem go, iż oglądam ofertę komputerów, gdyż planuję zakup. Pracownik zapytał się jaką kwotę chcę przeznaczyć a także do jakiego celu ma być używany. Po uzyskaniu informacji, pracownik przedstawił 3 różne modele i zaczał je omawiać. Podczas rozmowy można było zauważyć, że używa wyrażeń czysto technicznych, które nic mi nie mówiły. Po poinformowaniu go o tym, pracownik zaczął wyjaśniać niektóre zagadnienia na przykładach. Na zakończenie dostałem wydrukowaną ofertę. Podczas rozmowy brak było oznak zniecierpliwienia ze strony pracownika, co świadczy, że jest spokojny oraz, że chętnie udzieli pomocy klientom.