Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Dziecięcy Szpital Kliniczny w Białymstoku
Treść opinii: Z uwagi, że mój syn niezbyt dobrze mówi, byłem umówiony na wizytę do logopedy w przychodni przy DSK. Po potwierdzeniu wizyty w rejestracji, udałem się pod wskazany pokój aby poczekać na swoją kolej. Po przyjściu okazało się, że w chwili obecnej nie ma żadnego pacjenta i w związku z powyższym zostaliśmy przyjęci wcześniej. Logopeda na początku sprawdził, jakie postępy zostały wykonane od ostatniej wizyty. Po sprawdzeniu nadszedł kolejny punkt naszej wizyty - ćwiczenie wymowy z logopedą przy lustrze. Syn mój jest niezbyt cierpliwy i byłem pewien, że zaraz będzie się kręcił. Miałem rację. Jednakże logopeda miał wspaniałe podejście do dziecka. Zwracał się do niego ciepło i żartem, dzięki czemu syn przestał się wiercić i zaczął współpracować. Po skończonych ćwiczeniach syn dostał dwa słoneczka, z czego bardzo był dumny. Chciałbym, aby każdy lekarz był taki cierpliwy i ciepły do pacjentów.