Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Citi Handlowy
Treść opinii: Otrzymałam pocztą nową kartę płatniczą, którą należało uaktywnić telefonicznie. Zadzwoniłam więc na wskazany numer i wybrałam opcje zgodnie z instrukcją. Aktywacja oraz nadanie numeru PIN przebiegły dosyć sprawnie. Doradca, z którym się połączyłam poinformował mnie, że stara karta zostanie zablokowana i mogę ją zniszczyć. Aktywację wykonywałam wczoraj a dzisiaj próbowałam wejść na swoje konto w internecie. Trochę zaniepokoiłam się, gdy dwa razy okazało się, że logowanie się nie powiodło oraz pojawil się komunikat, aby wprowadzić nr karty i PIN. Z ostrożności wolałam zadzwonić na infolinię, aby upewnić się, czy nie będzie jakichś problemów. Normalnie banki ostrzegają przed podawaniem takich danych. Okazało się jednak, że przy zmianie numeru karty rzeczywiście przewidziana jest taka procedura przy logowaniu w internecie. W sumie szkoda, że wczoraj przy aktywacji karty doradca o tym nie wspomniał. Nie musiałabym się niepotrzebnie stresować, że coś jest nie tak z kontem.