Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Orsay
Treść opinii: 14 czerwca kupiłam sobie spodnie rybaczki w rozmiarze 38, który zazwyczaj noszę. Skorzystałam z promocji kupując 5 rzeczy dostałam rabat 40%. Niestety po poradzeniu się w domu, doszłam do wniosku że spodnie są na mnie za duże. Zauważyłam że na metce jest rozmiar 40, zaś na plakietce z ceną 38. Ewidentnie widać błąd przy metkowaniu. Kiedy zaszłam 15.06 złożyć reklamacji, okazało się że trafiłam akurat na kierowniczkę. Powiedziałam jej jaka jest sprawa i ona zgodziła się na wymianę. Rozczarowanie było dopiero przy kasie, kiedy okazało się że spodnie kupiłam w promocyjnej cenie. Powiedziała mi , że produkty zakupione w promocji nie podlegają zwrotowi. Na zwrócenie uwagi, ze towar został źle ometkowany, zaś ja sugerowałam się rozmiarem, uśmiechnęła się i odpowiedziała, że każdy ma prawo się pomylić. Odeszłam niestety z kwitkiem. Uważam, że przepisy przepisami, ale kiedy personel popełnia błąd podczas metkowanie nie powinien za to ponosić odpowiedzialności klient.