Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Wybierając się w podróż zawsze staram się kupić wcześniej bilet. Tak było i tym razem. Około 15 minut przed pociągiem znalazłam się przed okienkiem kasowym. Niestety kasjerka była bardzo zajęta. Rozmawiała przez telefon służbowy w prywatnej sprawie. Za mną utworzyła się pięcioosobowa kolejka. Pani nic sobie z tego nie robiła.Byłam bardzo zdenerwowana ponieważ zostało mało czasu do pociągu. Kiedy w końcu pani zakończyła rozmowę (po upływie co najmniej 10 minut) z wielką łaską i krzywdą zaczęła wypisywać bilety. Poprosiałam o bilet na pociąg osobowy w jedną stronę i powrotny następnego dnia na pociąg pośpieszny. Zdziwiłam się ceną jaka została podana do zapłaty bowiem znacznie przewyższała kwotę, jaką płaciłam dotychczas. Okazało się, że Pani wypisała mi bilet w obie strony na pośpieszny. W tym czasie zapowiedziano mój pociąg, który wjechał na peron. Nie miałam czasu na reklamację więc musiałam zapłacić za błędnie wypisany bilet. Jednym słowem straciłam zarówno czas jak i pieniądze.