Opinia użytkownika: Iskierka_1
Dotycząca firmy: Allianz
Treść opinii: Po zmianie miejsca zamieszkania zadzwoniłam do przedstawiciela Allianz by dokonał zmian w systemie gdyż na stary adres przychodzą informacje o składce ubezpieczenia jaką powinnam zapłacić za ubezpieczenie mieszkania. Pan powiedziało, że nie ma problemu. Kazał napisać tylko w mailu nowy adres zamieszkania. Napisałam. Mniejwięcej tydzień później zapytałam czy wszystko jest w porządku i czy adres został zmieniony. Powiedział, że tak. Wczoraj jednak dostałam list z Allianz na stary adres przypominający o zapłacie składki na kolejny rok. Zadzwoniłąm więc do przedstawiciela z zapytaniem co jest grane bo korespondencja przychodzi na stary adres. On odpowiedział mi, ze nic o żadnej zmianbie nie wie iże zmianę adresu można zrobić tylko na podstawie pisemnego wniosku, który mam złożyć u niego. Zatkało mnie. Nie pozostaje mi nic innego tylko się z nim spotkac i dopełnić formalności. Zrobiłabym to szybciej gdyby wtedy nie raczył mnie zbyć.