Opinia użytkownika: Iskierka_1
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Było kilka gorzkich słów na temat mbanku. Teraz będzie pozytywnie. W związku z utratą dokumentów i kart kredytowych zadzwoniłam na infolinię celem zamówienia nowych kart. Powiedziałam pani, ze kart zostały skradzione i że chce nowe. Sprawdziła w systemie i powiedziała iż widzi już blokadę poprzednich kart. Nowe powinny dotrzeć do mnie w ciągu 15 dni. Zapytała się mnie czy zastrzegłam również dowód by ktoś powołując się na niego nie wziął kredytu. Powiedziałam, ze nie i że pierwszy raz słyszę o tym, ze się dowód zastrzega. Odpowiedział mi, ze takie zastrzeżenie dowodu jest widoczne dla każdego banku i nikt nie będzie mógł posłużyć się moim dowodem w kontaktach z bankiem. Jednakże ewentualna zmiana musi być zrobiona tylko i wyłącznie w banku, który dokonał zastrzeżenia. Cieszę się, że zostałam o tym poinformowana bo bałam się ewentualnych konsekwencji użycia mojego dowodu. Za jasność tłumaczenia, za pokierowanie w tym co powinnam zrobić przyznaję 5.