Opinia użytkownika: Iskierka_1
Dotycząca firmy: Sano
Treść opinii: Mimo, że w sobotę uzyskałam informację telefoniczną iż mojego portfela nie znaleziono w sklepie, postanowiłam sama się przejść i dowiedzieć. Przecież może pracownicy jednej zmiany nie przekazali pracownikom innej zmiany wiadomości o portfelu. Na miejscu podeszłam do kasjerki, w kasie w której płaciłam. Powiedziałam jej w czym mam problem. Odpowiedziała, że nie ma takiej możliwości iż pracownicy nie przekazali sobie informacji o zgubionym portfelu. Zgodnie z procedurami wszystkie znalezione rzeczy trzeba zanieść do kierownika zmiany, który chowa znalezioną rzecz i powiadamia następną zmianę o zgubie. Jeżeli mam obawy iż kasjerka nie przekazała portfela kierownikowi to nie mam się czego obawiać ponieważ w sklepie jest monitoring i każdy z kasjerów świadomy ewentualnego złapania na kradzieży nie opuści się zabrania nie swojej rzeczy. Zatem powinnam szukać portfela w innym miejscu. Cieszę się, że w sklepie stawia się na uczciwość, ale dla mnie droga do odnalezienia dokumentów dopiero się rozpoczyna.