Opinia użytkownika: Iskierka_1
Dotycząca firmy: Apteka "Centrum"
Treść opinii: Zaginął mój portfel z dokumentami. W zasadzie wiem dokładnie jak to się stało i gdzie. Ale dla pewności postanowiłam sprawdzić miejsca, w których byłam w sobotę robiąc zakupy. Między innymi było to Sano mieszczące się w Galerii Handlowej w Hosso. Było już stosunkowo późno, a ja nie miałam jak tam pojechać więc postanowiłam zadzwonić. Poszukałam telefonu w internecie. Niestety, na stronach Sano był podany tylko adres bez numeru telefonu. A szukając Galerii Hosso znalazłam adres naszej galerii, natomiast numer był do Szczecina. Pomyślałam, że zadzwonię do sklepu znajdującego się obok Sano. Znalazłam więc numer do Apteki Centrum i zadzwoniłam. Odebrała pani, której wyjaśniłam w czym mam problem. Odpowiedziała mi, że ona nie zna numeru telefonu do Sano, ale jak zadzwonię za 5 minut to ona powie mi czego dowiedziała się osobiście w sklepie. Po pięciu minutach zadzwoniłam i pani powiedziała, ze niestety portfela tam nie ma. Chciałam ją zapytać o szczegóły rozmowy z kasjerką, ale musiała się rozłączyć by obsłużyć klienta. Nie pomogła mi zbyt dużo ale sam fakt, że poszła do sklepu popytać w mojej sprawie i nie próbowała wymigać się od pomocy bardzo doceniam.