Opinia użytkownika: Iskierka_1
Dotycząca firmy: DnB Nord
Treść opinii: Były negatywne opinie na temat banku DnB Nord, dziś będzie pozytywna. Jak wcześniej pisałam borykamy się cały czas z tym bankiem w sprawie realizacji umowy kredytowej. Od dłuższego czasu bank traktuje nas po macoszemu nie przesyłając żadnych informacji. W piątek wysłałam kolejnego maila z zapytaniem co się dzieje, ale oczywiście żadnego odzewu, mimo, że dostałam potwierdzenie przeczytania wiadomości. Zadzwoniłam do banku, tam dowiedziała się, ze nasz opiekun poszedł na 2 tygodnie urlopu. Zdenerwowałam się bo to oznacza kolejne 2 tygodnie opóźnienia. Zażądałam rozmowy z osobą, która zastępuje naszego opiekuna. Odebrała bardzo miła pani. Przedstawiłam swój problem. Pani poprosiła o kilka godzin na załatwienie sprawy. Umówiłyśmy się na telefon następnego dnia. Jeszcze tego samego dnia zadzwoniła i powiedziała co wie w naszej sprawie. To na co czekałam od tygodni ona załatwiła w ciągu zaledwie kilku godzin. Wniosek stąd taki, ze jak się chce to można. Tylko trzeba zatrudnić porządne osoby na pewne stanowiska.