Opinia użytkownika: EGO;)
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Od dłuższego czasu nosiłam się z myślą ,by mieć dostęp do konta przez internet.Nie wiedziałam jak się do tego zabrać.Wybrałam się do mojego banku.Oddział mojego banku mieści się w centrum miasta.Jest z daleka widoczny.W środku dość ładnie urządzony, przestronny, czysty. Ładne meble,dużo kwiatów co umila czekanie.Jest klimatyzacja. Stolik i kilka miejsc siedzących ułatwia wypełnienie jakichś dokumentów.Otwarte jak mało kiedy ,trzy okienka kasowe a przy nich dość sporo klientów.Ale kolejka przesuwała się bardzo sprawnie i nikt nie narzekał. W głębi banku stanowiska, gdzie "załatwia"się klientów w konkretnych już sprawach też pełna obsługa.Także przy ladach,gdzie jest stanowisko informacyjne.Panie uśmiechnięte,ładnie ubrane-choć nie w firmowe stroje.Podeszłam do jednej z nich i przedstawiłam z czym przychodzę.Pani konkretnie ale zarazem bardzo zrozumiale wytłumaczyła mi -na czym polega bankowa usługa internetowa.Podpisałam umowę.A potem jeszcze dostałam instrukcję jak powinnam już w domu uruchomić tą usługę,jak się zalogować itd.Dała mi także pomocna ulotkę.Cała rozmowa i podpisanie umowy trwało kilka minut.Wróciłam do domu bardzo zadowolona.Oczywiście mm już dostęp do swojego konta przez internet.