Opinia użytkownika: EGO;)
Dotycząca firmy: Multimedia Polska
Treść opinii: Jak co miesiąc wybrałam się do Biura Obsługi klienta Multimedia-by zapłacić rachunek za internet i telefon.Biuro położone w dobrym miejscu,w centrum miasta,przy głównej ulicy.Niedaleko wiele miejsc parkingowych.Jest tu podjazd dla osób niepełnosprawnych-choć przydałaby się jeszcze barierka.Biuro małe,ale czyste zadbane.Znajdują się w nim dwa stanowiska do obsługi klienta i okienko kasowe.Jest niewielki stolik i kilka krzeseł,można więc usiąść i poczekać na swoja kolej.Co zasługuje na duży plus-jest wyznaczone stanowisko z komputerami z dostępem do internetu,z którego każdy może skorzystać.Gdy weszłam do Biura spotkałam tam wielu czekających klientów,ale żadnej pań z obsługi.Trwało to dłuższą chwilę.Ja zdążyłam stanąć w kolejce do kasy,było tu tez kilka osób-ale kolejka szła szybko.Pani sprawnie i z uśmiechem nas przyjmowała nasze rachunki.I tak jest zawsze z panią w kasie. Grzeczna ,uprzejma,zawsze chętnie odpowiada na zadane pytania.W przeciwieństwie do pań z obsługi klienta.Tu trzeba po prostu trafić na ich dobry dzień-by można było o coś zapytać,by chciały wytłumaczyć.Bo jak chcą to potrafią być i milsze i bardziej profesjonalne.Gdy odchodziłam od kasy dopiero podeszła jedna pani z obsługi ,co bardzo ucieszyło czekających klientów.Ja swoją sprawę załatwiłam bardzo szybko,gorzej z tymi co czekali w innej sprawie.I tak jest często. Brakuje mi tu lepszej organizacji,chęci do pracy i zadbania o klienta,o jego czas.