Opinia użytkownika: Ada_3
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Dziś znowu udałam się do Banku PKO SA, gdyż ostatnia moja wizyta w oddziale nie do końca spełniła moje oczekwiania. Nie zostało zrealizowane zlecenie i zaczęło mnie to niepokoić. Poprzednie moje doświadczenie nauczyło mnie ,żeby wcześniej zadbać o komfort oczekiwania. W tym celu kilka dni wcześniej wypełniłam wnisek do konsultanta przez internet i to on mnie umówił na spotkanie, dzięki czemu uniknęłam długie czekania na obsługę. Wchodząc do lokalu widac ,że jest porządek i ład. Okna czyste , drzwi wejściowe również, podłoga w całym lokalu lśni. W środku miło i przyjemnie. Ulotki poukładane w kilku miejscach więc są łatwo dostępne. Stołki przy stoliku ułożone równo. Panowie miło mnie przywitali, a Pani , z którą byłam umówiona już na mnie czekała.Miło i z uśmiechem mnie powitała . Przedstawiłam sprawę z jaką przychodzę i Pani bardzo szybko wyjaśniła o co chodzi i dlaczego zlecenie nie zostało zrealizowana.( Nie była to wina BAnku). Doszłyśmy do porozumienie i jak najlepiej sprawę załatwić, i po 15 min mogłam spokojnie opóścić lokal. Moja wizyta w oddziale bardzo mi się podobała. Wszystko przebiegło szybko i sprawnie i byłam bardzo zadowolona.Chociaż ,żeby tak było trzeba samemu zadbać o komfort czasowy,,ale warto. Wszystkim życze tak załatwianych spraw.