Opinia użytkownika: OBSERVATORE
Dotycząca firmy: TAURON
Treść opinii: Ostatnio przeglądałem stronę internetową tego dostawcy energii i uznałem, że wszelkie promocje i zachęty dla klienta nie są zbyt atrakcyjne. Jeżeli porówna się wszelkie cenniki to praktycznie każdy abonament jest na tym samym poziomie cenowym. Kiedy byłem w Rybniku, gdzie w CH Plaza znajduje się punkt obsługi klienta Vattenfall pani obsługująca ten punkt obsługi do końca nie potrafiła wytłumaczyć, która oferta ma dobre strony, a która złe. Było ta tak nieczytelne przedstawienie oferty, że zdecydowałem się na to co pani oferowała, mając już za sobą wcześniejsza lekturę abonamentów na ich stronie internetowej. Firma oferowała za podpisanie nowej umowy i były do wyboru trzy rzeczy prenumerata, książka i coś tam jeszcze. Pani tłumaczyła mi, że do kilku dni ktoś zadzwoni z firmy i trzeba się określić co chcę dostać. Powiedziała, że tylko można dostać tą nagrodę, kiedy potwierdzimy ją telefonicznie, a ona nie może tego uczynić. Minął chyba miesiąc i do tej pory nikt nie zadzwonił. Być może przyślą nagrodę bez potwierdzenia telefonicznego, ale w to nie wierzę, patrząc na ich zawiła i nie zrozumiałą oferte.