Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Będąc w pobliżu galerii postanowiłem zajechać do salonu Deichmann aby kupić letnie obuwie. Po wejściu do środka można było zauważyć średni ruch oraz dwóch pracowników, z czego jeden obsługiwał przy kasie, natomiast drugi poprawiał obuwie na półkach. Po kilku minutach od momentu rozpoczęcia oglądania oferty podszedłem do jednego z pracowników, aby pomógł mi znaleść odpowiedni rozmiar obuwia. Pracownik przerwał wykonywaną pracę i podszedł do regału, gdzie powinien znajdować się odpowiedni rozmiar. Po krótkiej chwili, pracownik podał mi pudełko bez żadnego słowa i odszedł do przerwanej pracy. Troszkę się zdziiwiłem, bo nie zdażyło się do tej pory takie zachowanie pracownika. No cóż, każdy ma czasami gorsze dni. Na polepszenie opiniii wpłynął pracownik przy kasie, który był bardzo miły. Przed zakończeniem finalizacji zaproponował zakup środka konserwującego a po uzyskaniu odpowiedzi, że taki środek posiadam wyjaśnił, jak należy obuwie konserwować. Na zakończenie pracownik podziękował za zakupy i zaprosił ponownie.