Opinia użytkownika: ulciia_
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Korzystam z usług banku Pekao S.A. od około 3 lat. Stwierdzam że gdyby nie interesująca usługa prowadzenia rachunku bankowego dawno bym zmieniła go na inny. Za każdym razem gdy idę tam zawsze wychodzę wściekła. Głównie z powodu obsługi która zdecydowanie tam kuleje. Kolejka potrafi być długa na kilka metrów a otwarte są zaledwie dwie kasy z czterech i panie kasjerki zawsze się ociągają z obsługą klientów. Gdy podchodzi się do kasy w jakiejś sprawie czuje się ewidentny chłód i wrogość pań kasjerek. Potwierdzam że ich wiedza i kompetencje są na dobrym poziomie, zawsze odpowiedzą na wszelkie pytania lecz niestety z wielką "łaską". Czasem miałam ochotę przeprosić panie kasjerki że w ogóle zajęłam im czas. W obsłudze klienta nie jest lepiej. Nieraz musiałam chodzić do banku kilka razy na dzień ponieważ pani z obsługi klienta się pomyliło coś lub zapomniała czegoś ode mnie wziąć. Sam lokal jest zawsze czysty lecz w lato ma się wrażenie że klimatyzacja nie działa. Stojąc w tych długich kolejkach człowiek wściekły a dodatkowo cały mokry od gorąca tam panującego. Myślę że jeszcze kilka moich wizyt w tym banku i moja cierpliwość się w końcu skończy. Niestety.