Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DHL
Treść opinii: Po odczekaniu blisko 30 minut w kolejce dotarłem końcu do lady. Pani obrzuciła wzrokiem paczki, przyjęła do wiadomości, że paczki wysyłane będą na koszt odbiorcy, potwierdziła, że nie widzi problemu i mogę odesłać kierowcę ( a paczki były przestrzenne i ciężkie). Chwilę później okazało się, że były to bzdury i niekompetencja wielkiej firmy. Okazało się bowiem, że numer podany przez klienta ze Szwecji nie może zostać uznany przez biuro w Polsce. Okazuje się, że numery w Szwecji są lokalne i nie mają dla pracowników DHL w Polsce znaczenia. Paczki trzeba było zabrać. Problem w tym, że miałem umówione spotkanie o 17, kierowca był daleko. Prosiłem pracownicę o to, by jeżeli już stała się przyczyną tak kłopotliwej sytuacji, pozwoliła na pozostawienie paczek w sąsiedztwie jej biurka, by mógł dojechać kierowca. NIestety, po raz kolejny runął mit firmy o takiej renomie jak DHL. Pani odmówiła.