Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Open Finance
Treść opinii: Zadzwonił do mnie przedstawiciel Open Finance z propozycją założenia konta optymalnego i konta oszczędnościowego. Szczerze powiedziawszy niewiele mnie to interesowało, ale postanowiłem dać mu szansę i wysłuchałem go. Zaczął bardzo dobrze, podziękował za dotychczasową współpracę i poinformował, że jestem jednym z najlepszych klientów. Każdy przedstawiciel tak mówi i na chwilę straciłem zaufanie. Ale słuchałem dalej. Przedstawił mi zalety konta nic nie wspominając o opłatach. Zapytany o nie odpowiedział, że konto optymalne jest bezpłatne, nie płaci się za obsługę, prowadzenie, przelewy itp. Jestem wzrokowcem, dlatego poprosiłem o przesłanie regulaminu i tabeli opłat na adres email. Tak też się stało, dodatkowo dostałem regulamin promocji „Konto optymalne z nawigacją”, o czym przedstawiciel nie napomknął. Zapytał ile potrzeba mi czasu na zapoznanie się z ofertą, odpowiedziałem, że do jutra. Zapytał czy w takim razie może zadzwonić w dniu jutrzejszym w tych samych godzinach, potwierdziłem. Szczerze powiedziawszy z rozmowy telefonicznej dowiedziałem się niewiele, więcej wyczytałem z przesłanych materiałów. Rozmowa przebiegała w miłej atmosferze ale pracownik tak szybko i machinalnie mówi że ciężko było wtrącić słowo.