Opinia użytkownika: Honorata
Dotycząca firmy: Chata Polska
Treść opinii: Moja ocena dotyczy dwóch spraw, obsługi klienta a także samego sklepu. Praktycznie codziennie robię zakupy w chacie, głównie dlatego, że mam blisko i obsługa sklepu jest raczej miła - raczej dlatego, że jest tam jedna ekspedientka, której kultura osobista jest obca. Mówią na nią Fiona, niska, o nie małych gabarytach. Odnosi się ona do klientów jakby miała ich za nic. Jednak jedno zdarzenie utkwiło mi najbardziej w pamięci. Stojąc za ladą z mięsem odkaszlnęła, odchrząknęła i z uśmiechem na twarzy stwierdziła że staruchy robią to w gorszy sposób. Zrobiło mi się niedobrze. Usta zasłaniała ręką którą później brała wędlinę i mięso. Stojący przede mną starszy pan zwrócił jej uwagę na którą ona tylko wzruszyła ramionami i w ogóle się tym nie przejęła. Odeszłam ze stoiska mięsnego, bo nie zjadłabym nic co byłoby tam kupione. Płacąc za pozostałe towary zwróciłam uwagę kasjerce, by przekazała moje spostrzeżenie do kierownika. Z powodu choroby jakiś czas nie mogłam robić zakupów, jednak gdy znów odwiedziłam chatę stwierdziłam, że pani "Fiona" w dalszym ciągu pracuje i co najważniejsze zasady higieny ma za nic. Rozumiem, że trudno jest o dobry personel, ale chyba obsługa klienta powinna być na pierwszym miejscu. Sprawa samego sklepu. Zaopatrzenie jest tu dobre i towaru jest pod dostatkiem a nawet jest chyba jego nadmiar, ponieważ często przed lodówkami stoi towar, który powinien znajdować się W lodówce a nie OBOK. Są to często jogurty, serki. Dobrze jeśli jest w czym wybierać jednak towar nie powinien być narażony na popsucie się zwłaszcza, że są to też produkty które kupujemy dla naszych dzieci.