Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: UPC

Treść opinii: Zadzwoniłam na infolinię UPC w celu rozwiązania umowy na internet. Czekałam z cierpliwością około 10-15 minut na połączenie z doradcą. W końcu udało się! Przedstawiłam mój problem, podałam numer umowy. Pan, z którym mnie połączono stwierdził, że musi mnie przełączyć do innej osoby, ponieważ z nim mogę załatwić zmiany w umowie, natomiast inna osoba zajmuje się rozwiązywaniem umów. Na szczęście przełączenie odbyło się bez większych problemów i dodatkowo nie musiałam ponownie powtarzać z czym dzwonię, ponieważ pan, z którym rozmawiałam wyjaśnił wszystko kolejnej osobie. Pani, z którą mnie połączono była rzeczowa i kompetentna. Zapytała o powód rozwiązania umowy. Po moim wyjaśnieniu podała mi warunki rozwiązania umowy, termin wypowiedzenia oraz kwotę, jaką będę musiała uiścić za wcześniejsze jej rozwiązanie. Poinformowała również, gdzie i w jakim terminie należy zwrócić powierzony sprzęt. Generalnie byłam bardzo zadowolona z obsługi. Uzyskałam wszystkie potrzebne informacje, jedyny minus to czas oczekiwania na połączenie z pierwszą osobą, z którą miałam kontakt. Dalsza obsługa była bez zarzutu.