Opinia użytkownika: Piotr_828
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Wybrałem się do jednego ze sklepów sieci Carrefour w Chełmie. Postanowiłem zrobić szybkie popołudniowe zakupy. Oczywiście znalazłem to czego potrzebowałem. Jedną z rzeczy które kupiłem były czerwone grejpfruty. Wybrałem dwa podszedłem do specjalnej wagi na której mogłem je zważyć i nakleić specjalną nalepkę z kodem kreskowym. Po przeszukaniu całej tablicy z produktami na wadze stwierdziłem że skoro nie ma na niej przycisku z czerwonym grejpfrutem to postanowiłem że zważę je jako różowe. Po podejściu do kasy pani kasjerka stwierdziła że jest to grejpfrut czerwony a nie różowy. Na co ja odpowiedziałem, że wiem i że na kasie nie ma opcji zważenia czerwonych. Na co ona odparła że na pewno jest proszę pójść i sobie zważyć. Moja odpowiedź była taką iż nie widziałem tam takiej opcji i że jej zadaniem jako kasjerki jest mi pomóc i prosiłem aby poszła i zważyła go dla mnie. Pani kasjerka bardzo się oburzyła była wręcz zbulwersowana. Odparła do mnie że ona nie jest od usługiwania i że jest to sklep samoobsługowy czyli powinienem radzić sobie sam. Stwierdziłem że nie ma sensu prowadzić dalszej konwersacji z tą panią. Miałem ogromną ochotę pójść do jej przełożonego i zawiadomić go o tym, lecz niestety nie miałem świadka tego zdarzenia i także jedyne co mogłem zrobić to wyjść ze sklepu z myślą że nigdy ale to nigdy w życiu do niego nie powrócę. Ponieważ co drugi dzień robiłem w nim zakupy zawsze po pracy to myślę że przez niekompetentne osoby firma ta traci wielu klientów. Oczywiście o całej sytuacji opowiedziałem moim znajomym.