Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Multimedia Polska
Treść opinii: Jestem posiadaczem telefonu stacjonarnego w sieci Multimedia ale chyba już nie długo. Coraz częściej mam problemy z jakością sygnału. Albo do mnie nie można się dodzwonić lub też ja nie mam takiej możliwości. Należy nadmienić, że posiadam telefon na drodze radiowej. Kilka razy zgłaszałem reklamację i dalej to samo się dzieje. Okazało się, że zmienili miejsce zamontowania nadajnika, przez co sygnał się pogorszył. Do momentu zmiany, nadajnik zamontowany był na kominie elektrociepłowni – odkryte pole dla sygnału, a teraz zostało przeniesione w inne miejsce. Nadmieniłem, że już niedługo, gdyż zgłosiłem wypowiedzenie umowy. Myślicie, że się tym przejęli? Nic z tych rzeczy. Nikt nawet nie zadzwonił i nie próbował zmienić mojej decyzji. Kolejnym przykładem jakości obsługi jest Biuro Obsługi Klienta. Parę miesięcy temu zamówiłem książkę telefoniczną, która miała być dostarczona ponad 2 miesiące temu. Po okresie, kiedy miała być ta książka dostarczona zadzwoniła do mnie osoba z firmy Multimedia i zapytała się, czy zamawiałem książkę. Potwierdziłem to a ona zapytała się, czy będę w domu jutro o godz. 13:00. Odpowiedziałem, że jestem w pracy i że będę ok. 16:00. osoba ta rozłączyła się i do dnia dzisiejszego (ponad miesiąc czasu) nikt się nie skontaktował ze mną. A należy wspomnieć, że za książkę miałem zapłacić. Chwała za Jakość Obsługi. Tak dalej a coraz więcej osób zrezygnuje z usług tej firmy.