Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Citi Handlowy
Treść opinii: Ne tak dawno bank umożliwił sprawdzanie stanu konta osobistego za pomocą telefonu komórkowego. Nie jest potrzebna żadna specjalna aplikacja do tego, jednakże telefon musi być do tego przystosowany. Chcąc sprawdzić jak to działa próbowałem za pomocą swego telefonu – Sony Ericsson C901 – sprawdzić funkcjonowanie strony. Pomimo wielu prób nie udało mi się to. W związku z powyższym zadzwoniłem na infolinię aby się dowiedzieć, dlaczego nie mogę się zalogować. Po przedstawieniu się, konsultantka zapytała w czym mi może pomóc. Po poinformowaniu w jakim celu dzwonię, konsultantka poprosiła abym podał jaki posiadam telefon a ona sprawdzi, czy ten telefon ma możliwości sprawdzania salda na koncie. Po krótkiej chwili uzyskałem odpowiedź, że mój telefon nie ma możliwości ściągania tych wiadomości, gdyż jeszcze nie przystosowali swego systemu do wszystkich rodzai telefonów. Przeprosiła mnie za to i poinformowała, że dążą do tego aby jak najszybciej umożliwić wszystkim użytkownikom możliwość sprawdzania sald lub też robienia przelewów za pomocą telefonów komórkowych. Muszę nadmienić, że na Ipodzie wszystko działa OK.