Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Norauto
Treść opinii: Udałem się do tego salonu z powodu konieczności wymiany oleju w samochodzie a przy okazji aby skorzystać z darmowej diagnostyki klimatyzacji. Po dojechaniu na miejsce i po zgłoszeniu się do serwisu usiadłem spokojnie na fotelu aby odczekać na zakończenie wymiany oleju. Jednakże spokój był pozorny. Okazało się, że filtr oleju wykazany w książkach Toyota nie pasuje do samochodu, gdyż zamiast filtru należy zamontować wkład. No to jest problem. Udałem się do hurtowni motoryzacyjnej, gdzie po wielu perypetiach dobrano mi potrzebną część. Po dostarczeniu części, czas oczekiwania na odebranie samochody wyniósł ok. 30 minut. Muszę pochwalić personel stacji Norauto za jakość obsługi i podejście do klienta. Minusem jest natomiast najbliższe otoczenie, gdzie na wydeptanym trawniku można znaleźć liczne pety papierosów.