Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: InterCars
Treść opinii: Mając na uwadze konieczność zakupu filtru oleju do samochodu Toyota udałem się do salonu Inte Cars aby dokonać tego zakupu. Nie znam się na samochodach, więc wszystko zostawiłem w rękach pracownika. Po wejściu do salonu zostałem od razu przywitany. Po poinformowaniu pracownika, że poszukuję filtru oleju do samochodu, pracownik zapytał się jaki to jest model a także jaki to rocznik. Po krótkiej chwili pracownik wręczył mi poszukiwany produkt i zaprosił do kasy. Po opłaceniu, kasjerka podziękowała za zakupy i zaprosiła ponownie. Jest to można powiedzieć normalna rzecz, że przychodzi klient do sklepu i kupuje. Jednakże liczy się przede wszystkim podejście do klienta. Zapomniałem dodać, że w momencie wejścia do salonu, pracownik który mnie powitał wstał z krzesła. Można się było spodziewać, że salon z częściami samochodowymi będzie „zawalony”. Nic bardziej mylnego – wszędzie panował porządek. Na drugi dzień okazało się, że ta część nie pasuje do mego modelu samochodu, chociaż opisana jest w książce inaczej. Powróciłem więc do sklepu i poinformowałem pracownika, że część ta jest zła. Pracownik wziął cześć i po kilku minutach sprawdzania wydał mi inną. Ta nowa część okazała się idealna. Za starą część zwrócono mi pieniądze a za nową oczywiście zapłaciłem