Opinia użytkownika: Grzegorz_89
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: W czasie zakupów w Tesco chciałem sprawdzić cenę wybranego przez siebie produktu. Na hali sprzedaży w tym sklepie wszystkie skanery kodów paskowych są bardzo dobrze oznaczone i łatwo do nich dotrzeć. Pierwszy, do którego podszedłem był niesprawny. Chodziłem kolejno do następnych i dopiero piąty w kolejności mojego wyboru funkcjonował bez zarzutu. Z czterech niesprawnych (nieczynnych), trzy były zablokowane i wyświetlały cenę produktu poprzednio skanowanego, czwarty był nieczynny - nie reagował na kod kreskowy. Przy skanerach było dużo produktów, które zostały prawdopodobnie porzucone przez zniecierpliwionych klientów. W przeciwieństwie do mnie nie wytrwali na drodze poszukiwań sprawnego skanera. W podsumowaniu przytoczę przysłowie " pod latarnią jest najciemniej" - sklep , w którym byłem sąsiaduje z dyrekcją sieci Tesco w Polsce. Celowym byłoby zwrócić uwagę na sprawność skanerów w tym sklepie, ułatwiłoby to zakupy wielu klientów.