Opinia użytkownika: zezenka
Dotycząca firmy: KOMFORT
Treść opinii: Sklep z zewnątrz wygląda bardzo nowocześnie. Nie inaczej jest w środku. Podeszłam z mężem do jednego stosu dywanów, żeby zobaczyć jakie są. Podszedł do nas pracownik sklepu. Znaleźliśmy upatrzony na stronie internetowej dywan, tyle, że za duży. Chcieliśmy mniejszy. Sprzedawca powiedział nam, że nie ma go w sklepie i możemy zamówić. Jakie było nasze zdziwienie, gdy podeszliśmy do kolejnego stołu ze stosem dywanów (sami, bez sprzedawcy) i znaleźliśmy dywan, o który pytaliśmy. Podszedł do nas inny pracownik i pomógł nam go wyciągnąć. Zaproponował specjalną gumę pod spód, żeby dywan nie rysował paneli (gumę kupuje się na metry). Mając okazję oglądnęliśmy i inne dywany. Ten sam sprzedawca, który pomógł nam wyciągnąć upragniony dywan tłumaczył nam, że można kupić też wykładziny na metry, podał ich koszty, odpowiadał na nasze pytania. Przy kasie zaproponował nam jeszcze jakąś ściereczkę do mebli, ściereczkę na plamy na dywanie oraz środek na plamy na dywanie. W sklepie tym jest bardzo duży wybór dywanów, rozpiętość cen jest również bardzo duża (począwszy od 70 do kilku tysięcy złotych).